Gymnasiet?

Hej, i morgon kommer allt med bloggen tillbaka. Promise.
 
Imorgon börjar jag i gymnasiet. GymnasietGymnasiet. Så sjukt. Är 0 redo, har tydligen glömt att skicka in papprerna som skulle skickats in innan skolan börjar så det känns ju bra. Får lägga dem på posten i morgon, eller så får jag bara lämna in dem till min mentor i morgon.
Jag har ju varit på fyris förr, så jag vet vart jag ska och blablabla - men jag har ingen aning om vad jag ska gå i för klass eller hur min klasslista ser ut. Alla andra har redan fått reda på sina klasslistor och vet vilka dem ska gå med, ifall de känner någon osv men not me. ha ha ha yay. Det blir nog bra, though - förhoppningsvis. Vill ändå inte riktigt gå med folk från valsätra, vill liksom börja om från första början med nya människor. Kommer dock dö, ifall det kommer en grupp tjejer som redan känner varandra - det är alltid så svårt att försöka komma in i sånna grupper, och då blir tre år ganska jobbiga. 
Nu kanske det inte ens blir så att jag får stanna kvar på fyris, eftersom jag står som reserv på lundellska - men det är störtst chans att jag får gå kvar på fyris. Det är inte så att jag inte vill gå på fyris - de är den enda skolan som typ erbjuder samhällsvetenskap med fördjupningen kriminalteknik & juridik, vilket är precis vad jag vill gå egentligen - men lundellska beteende är egenltigen lite snarlika, vilket throws me off eftersom jag vill gå på lundellska, också. Ugh jag har så mycket känslor & tankar om allt det här, men det blir bra i slut ändan - vill jag inte gå på fyris så får jag ju försöka byta, och fixa det på något sätt helt enkelt. Allt jag vill just nu är att se mitt schema och min klasslista.
 
Låg uppe till halv 6 i morse och gjorde absolut ingenting, somnade sen där vid halv 6 och jag skulle egentligen bara sova i en halvtimme - sen vaknade jag dock vid tio. Ska gå och lägga mig så tidigt som jag kan ikväll, så vid typ tolv haha. 
Åkte ned på stan med Shadia en snabbis då hon skulle köpa en grå kofta. Köpte med mig hem en mysig tjocktröja till hösten.. eller något, sen åkte vi hem. Ska städa mitt rum nu, sen ska jag hoppa in i duschen, platta håret & springa iväg för att träffa Bowtie. Lagom bra avslut på sommaren, haha. 
I morgon efter skolan ska jag försöka träffa Ann. Åh det är nog det jobbigaste med allt dethär, att jag inte kommer ha min bästa vän vid min sida. Efter nästan 9 år, så ska vi börja helt olika skolor. Wäää.
 
Ugh iallafall så ska jag försöka skynda mig nu så att jag hinner träffa Bowtie innan jag ska gå och lägga mig haha, bye.
P
2014-08-19 @ 19:59:02

Kan inte du skaffa ask igen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0