Och så var det helg

Hej!
Ligger nerbäddad i soffan och tittar på the fault in our stars. Ann var här ett tag, och gick hem vid tio tror jag - vi tittade på harry potter som vanligt och innan det gick vi till norby ett tag. Käkade middag med Marcus & Marcus också vilket var trevligt as usual - mamma och pappa va ute och käkade tillsammans med ett par familjevänner.

Igår var jag på bio, lol som redan ett fleral personer vet eftersom jag svarat typ 10 frågor om på ask redan. Vi var och såg Fury som kan vara den segaste filmen någonsin. Jag typ halvsomnade på Victors axel i någon minut eller två för att den va så jäävla trög och jag förstod inte riktigt vad själva filmen gick ut på - inte för att den var dålig eller så, men jag förstod ba inte själva handlingen riktigt. Bion slutade hursomhelst tio i tolv, och jag övetalade Victor att vi skulle gå hem istället. Det tog ett tag, och jag tror att han började halv- hata mig där ett tag, så jag bar honom på min tygg typ en halvmeter. 
Nä men vi hade det jättetrevligt iallafall, och vi träffade massvis med folk vi kände både på bion och ute på stan.

I morgon så ska jag plugga heela dagen, so that's fun. Sen ska jag nog försöka ta mig ner på stan, och planera lite inför onsdagen då det är Ed Sheeran konserten som jag ska gå på tillsammans med Stina och Ann. Vi ska vara vid globen klockan 7 för att börja köa vilket känns lite sådär - men det blir säkert braa!
Ska flytta mig till min sköna säng nu och fortsätta titta på filmen där. Godnatt, pussss! ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0