Torsdag

Har haft typ den bästa dagen någonsin, på länge. 
Började som vanligt halv nio idag, gick upp typ 7, gjorde mig i ordning innan jag sprang till bussen osv. Hade iallafall svenska som första lektionen, jag och mina boys + Ana satt i bibblan och jobbade där ist för i klassrummet tillsammans med resten av klassen - och i mitten av lektionen så börjar det snöa???? jag typ skrek, och grät på samma gång. På rirre det finns inget bättre än första snön (ÄVEN fast den kanske inte lägger sig på marken, lol). Så a efter svenskan så gick jag + boysen + Anastasija & Johanna till ica, i snön (jag dansade och hoppade och var i extas) för att köpta lussekatter och julmust som vi sedan satt och åt på under samhälls lektionen. Vår lärare var jätte avis på oss och sa vi var elaka som frestade honom lool. På svenskan där också så fick jag reda på att jag har sovmorgon på torsdag nästa vecka eftersom jag ska hålla mitt svenska tal på måndagen, och alla som ska göra på torsdag ska inte ha någon lektion på måndagen - och hål timme på gymnasiet är typ det värsta som finns.
 
Efter skolan så pratade jag lite med min mentor, sen så sprang jag iväg till bussen och träffade upp Ann vid china garden och käkade lunch med henne to catch up osv. Sen åkte vi hem och bakade lite, gjorde lite te och lyssnade på julmusikkkk.
 
I morgon är det fredag, har bara två lektioner i morgon sen slutar jag & ska åka och träffa Isac ett litet tag, efter det ska jag nog hem, duscha, kaaanske hinna trycka in lite plugg medan jag plattar håret osv, sen ska jag käka och senare under kvällen ska jag gå och se dendär nya andra världskriget filmen Fury typ, med Victor. Vet inte riktigt när bion börjar men förhoppningsvis så blir det inte allt för stressigt, lol.
 
Ska sätta mig och fika tillsammas med mamma, mormor & pappa nu. Jag fick mitt riktiga arv från min morfar idag också vilket kändes lite konstigt, fick en ipad för några månader sen som egentligen var tänkt att vara det enda jag skulle få utifrån morfars pengar, men mormor ville ge mig, min bror, mina två närmsta kusiner samt mamma & morbror våra riktiga arv idk a.
 
Jaja, ok puss bye peace.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0