I'm a mess

Heeeelllloooo!

Det är måndag, har histora just nu och ska egentligen skriva ett grupparbete om antikensrom men vi sitter fett utspritt i min grupp och jag förstår noll sååå jag bloggar istället. M.
Slutar tio i fem idag vilket suger, har idrott också där vi ska ha typ ett prov/en inlämningsuppgift - vet bara att det är om konditionsträning, haha och att vi ska vara i gymmet restena av lektionen. Åh så otaggad det är helt sjukt. Tror jag ska gå hem, fakitkst - mår inte helt hundra - men ändå måste jag göra den där inlämningsuppgiften på idrotten.. men a, får prata med min mentor.
 
Igår åkte jag ned på stan och käkade tjockismat med Isac, vi satt nog på jalla jalla i typ två timmar? Vi satt och pratade mest bara, det känns typ som vi inte riktigt har snackat om saker och ting utan det är alltid saker som kommer imellan eller så kan vi inte träffas mer än typ i en kvart eller så. Så haha aa igår satt vi och snackade om hans pojkvän lite, och bowtie, skolan och lite andra saker. Kom hem vid halv sju kanske - plattade håret, pratade med victor & tittade på masterchef #asusual
 
Min historia lärare får damp på mig för att jag inte lyssnar okej puss bye.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0