Red lipstick

Hej!
Var inte i skolan idag eftersom jag somnade typ fem i morse. Missade min historia redovisnig, badminton på idrotten och läxförhör på tyskan vilket känns lite sådär, men jag får ta igen det under veckan nu.
Hursomhelst så har jag istortsätt bara sovit idag, var vaken till ungefär 8 efter att mamma kommit in i mitt rum vid 7 och sa att jag var tvungen att gå upp för att sjukanmäla mig. Pratade lite med min historia grupp och berättade att jag inte skulle komma till skolan och att de var tvugna att redovisa min del också osv.
Resten av dagen har jag bara tittat på film, druckit massvis av te & pluggat. Sen vid typ 3 blev jag skit uttråkad och lekte lite med ett rött läppstift jag fick i en glossybox för någon månad tillbaka sen. 
 
 
Ska sätta mig och plugga matte nu, har matte prov i morgon och lite halv nervös över hur det kommer gå - men det blir nog bra. Sen ikväll är det paradise hotel som vanligt, får se om jag skippar idag eller hur det blir med tanke på att jag antagligen kommer somna typ 9, halv tio iallafall.
Finns på ask som vanligt, pusssbyyyeee!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0