Sanningen om Bowtie & Torsdag 9/10

K det här med Bowtie, alltså - vem Bowtie är, och vad han gör osv är ju min ensak. Bowtie själv vet inte ens om att han är Bowtie liksom.
Han är en väldigt nära vän, eller vad jag nu än ska kalla honom - och jag känner att ifall jag bara skulle liksom lämna ut vem det är, så skulle ju det hela förstöras. Jag personligen är inte redo att låta Bowtie veta om att han är Bowtie & jag gav honom det smeknamnet mest för att jag ska kunna prata med mina närmsta vänner om honom, och ifall någon annan skulle höra så skulle de inte kunna springa runt och berätta saker eller att Bowtie får reda på att jag pratar om honom typ.
 
Bowtie kommer ju komma ut efter ett tag, eller ja vi får la se hur det blir med det - men just nu vill jag hålla honom hemlig. Ni får ha hur mycket spekulationer ni vill om vem det är, ifall det är Victor eller om det är Saif typ - jag tänker inte svara, sorry. 
 
~
 
Hej!
Har haft en sån jävla bra dag, verkligen. Svenskan var nice, vår lärare har delat upp klassen i halvklass så a min grupp satt i bibloteket i dag och svarade på lite frågor, lyssnade på musik och bara snackade liksom. Resten fick sitta och leka massa lekar, typ haha. Hursomhelst efter att vi blev klara så fick vi gå, och jag hade inte käkat frukost så jag drog med mig Edvin, Alice, Emelie, Johanna & Ibrahim till lutis för att köpa en macka och en dricka. Sen när vi kom tillbaka så började SOn nästan på direkten, eller a vi satt vid klassrummet hela klassen där ett tag - delade med mig av min macka till Jack & Märta. 
Slutade sen tio över tolv, åkte hem och sen kom Ann hit - vi drog till Ica, köpte massvis med onyttigt och åkte hem för att titta på supernatrual haha.
Har just käkat och haft värsta diskutionen om att vara tillsammans med någon äldre med mina föräldrar. Skit kul hahah bye.
 
I morgon är det freeedag och jag slutar 11.40 typ, ska åka hem och fixa lite innan jag ska ut sen. Nu ska jag iaf plugga lite, och sen ska jag gå ut ett tag tror jag.
Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0