Tisdag 7/10

Hejjjjjjjjj!
I'm back, eller något sånt jag vet inte men jag har saknat att blogga iallafalll sååååååååå aaaaaaaa hej.
 
Det är tisdag, oktober jag avlider men det är snart jul. Mitt liv snurrar på som vanligt, skolan på dagarna osv. Har relativit mycket plugg, är annars med mina fina vännerrrr och bara chillar liksom. 
Sendå? jsagnjsdgnajks vet inte vad jag ska skriva hej.
 
Men a, sen jag skrev sist så har det faktiskt inte hänt speciellt mycket utifrån det jag just skrivit där uppe liksom. I helgen var jag på "kalas" eller vad man nu än ska kalla det, en av Isacs kompisar fyllde år och jag & Ann blev medbjudna så vi träffades nere på centralen redan vid fem, träffade dem andra och så gick vi till någon pizza resturang nere på stan, käkade och sen så skulle de tydligen åka till Knivsta där han bodde för själva festen skulle vara där liksom, men a jag och ann ville inte riktigt hänga med eftersom vi inte kände honom eller så, så vi skulle gå på bio istället. Hursomhelst så följde vi med resten till tåget och väntade med dem. Sen blev det lite drama och jag är öööverdrivet glad att jag inte åkte med, haha. Pratade med Isac idag som hade pratat med Vincent och Vincent sa att det tydligen varit jätte stelt, de alla hade tydligen bara fått en cider i var. Nä, skit glad att vi gick på bio istället. 
Vi var och såg the maze runner, som var överraskande bra faktiskt! Visste inte riktigt hur den skulle vara eftersom flera av mina kompisar som har sett den hade varit lite halv dålig eller så - men a jag, isac & ann tyckte den var jätte bra iallaafaaaall!
 
Nu om typ 5 minuter börjar portkod igen med sin andra säsong, så jag ska gå och sätta mig & titta på den. Sen ska jag titta på gårdagens PH avsnitt som jag inte titta på, skriva lite till Victor för att bitcha om hur bajsig Smail är (han typ älskar honom ok jag paLLAR INTE) och så ska jag titta på dagens PH avsnitt också hahah. 
I morgon är det onsdag och jag slutar vid tre tror jag, sen är det torsdaaaaag & feeedag och sen på lördag ska jag & ann gå och titta på One direction filmen som bara spelas i helgennnn. Skit taggade!
Men ja, jag ska försöka börja skriva igen, lovar och svär. haha. Annars finns jag på ask som vanligt! :)
 
Ha en bra kväll, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0