Wash your mouth with soap, please

Hej!
Skriver i typ 170 för jag ska iväg om typ två minuter för att träffa ett par kompisar för jag är poppis typ nä men jag ska iväg och pallar inte skriva värsta inlägget men FOLK KLAGAR att jag inte uppdaterar osv så aaa får la slänga ihop något lite fort.
 
Det är onsdag, tredje dagen på lovet - jag typ gråter???? vart fuck tog måndagen och tisdagen ivägen? I måndags chillade jag hemma, var sjuk & spelade sims. I går var jag med Ann, vi åkte ned på stan och gick runt där ett tag - snackade lite osv, vi hade typ inte träffas på jätte länge, eller jo vi träffades i fredags men bara i typ någon timme och sen hade vi inte träffats på två veckor typ? Det var lite sad, m.
I morgon ska jag försöka slänga ihop mitt tal som jag ska ha till svenskan nästa vecka, ska prata om något kul typ jag jag valde stockholms syndromet av någon jävla andledning. Alla andra i klassen ba "hur man gör pannkakor"? Men ja vi alla vet vem som kommer få bäst betyg. Jag. Jennifer Gustavsson. Yes. Vem fan väljer ett sånt enkelt ämne iaf, alla vet la hur man gör pannkakor? Lol bye.
 
Hursomhelst så ska jag springa till bussen nu, tror den kommer om typ tre minuter och jag måste slänga på mig en tröja också. AAAA ok.
Pusssssss, hejjjjj!
Anonym
2014-10-29 @ 16:31:17

Kan du inte skriva något om victor?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0