One Last Time

Hej!
 
Jag suger, ja jag vet m. Söndags ångest iaf, har inget att blogga om heller. Mamma och pappa kommer hem inatt från att varit borta i en vecka i spanien. Skit knas. Har saknat dem överdrivet mycket though, och är glad över att jag inte behöver laga mat igen efter ikväll. 
 
Igår var det kulturnatten, åkte ned vid fem med min bror för att gå och käka och sen gick jag och träffade Ann. Vi skulle gå till bion, men träffade på Medina, Sara W, Mimmi & hennes pojkvän så vi stod och pratade med dem ett tag. Vid typ tio i 7 kom Isac också och då gick vi (dvs. Jag, Ann, Sara, Medina & Isac) vidare till bion så att jag kunde gå på toa. Efter det mötte vi upp Mimmi och Simon vid burgerking, käkade ett tag och sen gick vi runt på stan resten av kvällen. Jag och Ann åkte hem skit tidigt iallfall, fick sjukaste huvudvärken och var trött så vi gick till OK, köpte cola & gick hem till mig för att sova.
 
Alltså jag har glömt bort hur man bloggar, så ja -- detta inlägget suger banan. Ska iallafall byta om, fixa käk till Marcus och sen ska jag åka ned på stan för att träffa Isac & gå på bio. Kommer komma hem vid typ elva i kväll och försöka plugga lite innan jag måste gå och lägga mig. 
Börjar fem över tio i morgon med typ svenska, och sen går jag fram tills tio i fem. Men sista lektionen är chill eftersom det är tyska och vi tittar på film där så a.
Maaaaaaat hejdå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0