2015

Hello! Long time no see, huh?
 
Alltså herregud va länge sen d va jag blogga? När va sist? Lol typ i december någon gång. #Tbt
När men ja, ska väl ta tag i detta igen då tänkte jag, och förhoppningsvis så blir det något av det, haha.
Hursomhelst, det är Januari, året är 2015 - 2014 har varit över i 12 dagar nu och jag kan helt ärligt inte vara lyckligare? 2014 sög kuk rent ut sagt, inget med förra året var bra förutom att jag bytte skola & fick nya vänner. Resten av året var verkligen skit dåligt - i början av året var det mycket med morfar & att han hade gått bort och begravningen där. Sen har det varit mycket med V som jag prisar gudarna över att det är över. Fick reda på vilka vänner som är sanna och vilka som är så äckligt falska att jag spyr på dem alla. Nä, hela året var faktiskt inte dåligt - 12 November var en bra dag, typ den enda bra dagen. Bloggade inte ens om den dagen? haha.
 
Nej men som sagt, 2014 är över och kommer aldrig mer tillbaka. I torsdags så satt jag, Anastasija, E & F i bibblan och pratade om liksom vad som var bra med förra året osv - är relativit säker på att listan blev väldigt kort, och vi var mer glada över det faktum att vi nu har ett helt år framför oss liksom som vi kan göra så bra. F var vädligt exalterad över 2015 and I qoute "2015 kommer bli mitt år". Lillen.
 
In other news, idag var första gången jag satte min fot inne på ett gym. Och jag blev medlem. Är väldigt stolt över mig själv. Jag och Anastasija har bestämt att vi ska börja träna, vilket jag är glad över. Har alltid velat börja träna liksom men aldrig haft någon som vill börja träna med mig. Ann får ångest såfort hon hör ordet gym och hatar stora grupper med folk liksom så det skulle inte vara så kul att träna med henne ifall honliksom skulle bryta ihop i mitten av ett pass för att hon känner sig typ inträngd eller så.
Sen börjar badminton terminen på Fredag, eller ja den här veckan börjar det. As taggad på att börja och se hur det är! Har länge haft typ ett intresse för badminton men det har aldrig blivit av att jag har börjat, men sen kom det fram att en tjej i klassen spelar badminton och sen spelade/spelar V också badminton så det liksom bara tog fart och sen helt plötsligt stod jag i kö och förra veckan fick jag ett mejl från min träne och sa att jag ska vara på plats klockan fem Fredagen den 16 Janauri.
 
Nä men ja ska vi lämna av här då kanske, haha ska städa mitt rum eftersom jag fick kritik på mitt stökiga rum på ask, sen ska ska jag käka och lite så.
Pusshej!
 
 Selfieattack





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0