Rabblar på om ingenting

Hej!
Ja tack jag vet att jag suger på att hålla den här bloggen igång, men lol saken är den att jag har 0 koll på vad jag ska skriva om? Efter ett tag blir det liksom as tråkigt att skriva om min dag hela tiden osv. 
Iallafall, ligger här i min säng rn (right now) och tittar på djävulen bär Prada. Tror inte livet kan bli så mycket bättre tbh.

Var på gymmet idag och "tränade". Jag och Anastasija skulle tränat armar och mage men vi kom till gymmet runt fyra så då var det redan 700 personer där så alla maskiner var i stort sätt upptagna, och sen hittade vi inte riktigt några maskiner vi ville använda typ lol. Så vi satt i prathörnan i typ en timme och åt våra äckliga protein-bar's och pratade skit som vanligt. Kvart över fem så gjorde vi oss i ordning, gick ut till parkeringen och väntade på att min pappa skulle komma och hämta oss.
Eftersom vi inte kunde träna ordentligt idag, så ska vi till gymmet i morgon också. Förhoppningsvis så är det mindre folk där när vi kommer dit, så att vi får saker gjorda och sen tror jag vi tar helg från träningen den här veckan faktiskt!

I helgen ska jag ha "tjej-kväll" med Isac på lördagen (vi träffades förra helgen och så gjorde vi värsta spontan-köpet på tre chick-flicks som vi tänkte titta på), och sen på söndag kommer tjejerna från klassen till mig då vi ska ha filmkväll också. Tror dock det blir skräckfilm då, än tjejfilmer.

Snart är det lov igen, tack gode Gud. Tills dess har jag typ massvis med prov/uppgifter som ska göras så läget i skolan suger kuk just nu. Allt är verkligen jätte stressigt.. Ugh. 

Får se om jag håller kvar vid den här bloggen eller om jag lägger ned med den, är inte speciellt taggad på att skriva om min dag i skolan varje dag haha. Aja, ska titta på den här filmen, sen ska jag (förhoppningsvis) sova en hel natt utan att vakna! Godnatt och allt sånt, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jen

RSS 2.0